شهرستان ها

۲۲ هزار بیمه شده اجباری در این شهرستان وجود دارد

رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی بروجرد گفت : بیش از ۲۲ هزار بیمه شده اجباری در این شهرستان در واحدهای اقتصادی مشغول به کار هستند .

رئیس اداره کار بروجرد :


به گزارش ایلنا ، عبدالعلی گیوه‌کی در جلسه شورای اشتغال بروجرد اظهار کرد: براساس آخرین سرشماری شهرستان بروجرد دارای جمعیت ۳۳۰ هزار نفر و جمعیت فعال آن براساس برآوردها ۲۰۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه جمعیت شاغل شهرستان ۱۶۵ هزار نفر، جمعیت بیکار ۳۵ هزار نفر و جمعیت غیرفعال ۱۳۰ هزار نفر است، افزود: کل بیمه‌شدگان اجباری ۲۲ هزار نفر و کل بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ۴۷ هزار نفر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با بیان اینکه بیکاران قطعی ثبت‌نام شده در کاریابی‌ها ۲۰ هزار نفر هستند، اضافه کرد: صنایع و واحدهای تولیدی باید برای استخدام از افراد ثبت‌نام کننده در کاریابی‌ها استفاده کنند.

گیوه‌کی خاطرنشان کرد: مهم ترین سیاست کاری دولت بحث اشتغال است که ما و همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه داریم در این راستا گام برداریم و به تحقق آن کمک کنیم.

وی اضافه کرد: میزان تعهد اشتغالی که از سوی دستگاه‌های شهرستان در نظر گرفته شده تا پایان سال باید محقق شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی در این مورد عملکرد خوبی داشته‌اند و بیشتر تعهد اشتغال خود را محقق کرده‌اند که می‌طلبد در این ماه‌های باقیمانده بقیه دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به تحقق اشتغال تعهد شده خود اقدام کنند.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا