شهرستان ها

۲۳۰۰ مورد تخلف از سوی اصناف استان سمنان ثبت شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری ۵۲۰ گشت مشترک دستگاه های ذی صلاح از اصناف استان به ثبت دو هزار و ۳۲۵ تخلف منجر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی صمت استان سمنان با اشاره به ایجاد گشت‌های مشترک بین ارگان‌هایی مانند اصناف، صمت، علوم پزشکی و… برای بازدید از اصناف، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ هزار مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این میزان بازرسی توسط ۵۲۰ گشت مشترک انجام شده است، افزود: در بازدیدهای مستمر از اصناف استان از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و ۳۲۵ مورد تخلف اصناف به ثبت رسیده است.

ثبت ۱۳۶۰ مورد گزارش مردمی

معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه پرونده این تخلفات گشایش و به مراجع صدور احکام قضائی ارجاع داده شده است، ابراز کرد: مجموع جرایم این تخلفات که اصناف به پرداخت آن محکوم شده‌اند، ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود

یحیایی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره تنوع و فراوانی تخلفات، توضیح داد: گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عرضه کالای قاچاق و خارج از عرضه و… در زمره مهمترین جرایم اصناف استان از ابتدای سال جاری بوده است.

وی با بیان اینکه بازرسان و ناظران افتخاری نیز در طرح بازدید اصناف با صمت و اصناف همکاری می‌کنند، گفت: یک هزار و ۳۶۵ مورد شکایت مردمی نیز از ابتدای سال جاری توسط سامانه ۱۲۴ استان سمنان به ثبت و مورد پیگیری قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا