شهرستان ها

۲۴ پروژه عمرانی و تولیدی در تنکابن بهره برداری شد

تنکابن- با حضور استاندار مازندران و در قالب پویش افتتاح پروژه‌ها، ۴۴ پروژه با اعتبار حدود هزار میلیارد تومان در شهرستان تنکابن به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۴ پروژه مختلف از جمله فاز نخست پروژه مرغ گوشتی با ظرفیت ۱۴۵ هزار مرغ مولد گوشتی و ۴۲ میلیون تخم مرغ نطفه دار در سال در بخش مرغداری با اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و در بخش جوجه کشی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال برای ۱۳۵ نفر د، تنکابن بهره برداری شد.

همچنین فاز نخست شرکت لوله فولادین بااعتبار ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ظرفیت اشتغال برای ۳۰ نفر، طرح توسعه نئوپان با اعتبار حدود ۳۰ میلبارد تومان و ظرفیت اشتغال برای ۶۰ نفر، پل توکله با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با ۴۵ متر طول و دو دهنه و همچنین مدرسه فوتبال استعدادهای برتر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با ظرفیت اشتغال برای ۶ نفر از جمله پروژه‌هایی بودند، ‬ که‬ بهره برداری شدند.

سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن عصر پنجشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌ها ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حالی انجام می‌شود که ما با مشکلات اقتصادی بسیار و آسیب‌های جدی ناشی از کرونا روبه‌رو بوده و بازار با ریسک بی ثباتی همراه است.

وی با اشاره به حوادث طبیعی بحران برف و سیل در سال‌های ۹۲، ۹۵ و ۹۷ و آسیب‌های ناشی از آن افزود:: در این سال‌ها خسارت زیادی به بخش‌های مختلف شهرستان از جمله کشاورزی، گردشگری و غیره وارد شد.

وی با بیان اینکه در پویش افتتاح پروژه‌ها، بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسدر خاطرنشان کرد: سه پروژه بخش خصوصی با اعتبار ۵۱۸ میلیارد تومان که نقش مهمی در توسعه شهرستان استان و کشور دارند با حضور استاندار در تنکابن به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در ۸ سال دولت تدبیر و امید تکمیل پروژه‌های عمرانی همواره مورد تاکید بوده و در همین زمینه در سال ۹۲،. ۲۲۷ پروژه نیمه تمام در شهرستان وجود داشت که با همت و پیگیری مسئولان ۸۰ درصد آن به بهره‌برداری رسیده است.

حسینی جو گفت: بیمارستان فوق تخصصی تنکابن رشد فزاینده ای را در تکمیل پروژه داشت و امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح آن باشیم وی درباره رینگ شهری نشتارود بیان داشت: موانع این پروژه مهم نیز توسط مسئولان برداشته شده و با پیگیری‌های مسئولان محلی، نماینده مجلس و استاندار مازندران در حال اجراست.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا