شهرستان ها

۲۵۰ پروژه مدرسه‌سازی در اردبیل فعال است

اردبیل- سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۵۰ پروژه مدرسه‌سازی در مناطق مختلف استان فعال بوده و تکمیل آنها در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، احد شیرین‌نژاد عصر یکشنبه در مراسم افتتاح مدرسه مؤسسه خیریه «موج مهربانی» در اردبیل اظهار کرد: احداث چهل و چهارمین مدرسه مؤسسه را با همکاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز شاهد بودیم تا احداث این پروژه را به سرعت شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: بعد از افتتاح اولین پروژه این مؤسسه در استان اردبیل، برای دومین پروژه کلنگ‌زنی آغاز شد تا به عنوان چهل و چهارمین پروژه در سطح کشور، این مؤسسه ساخت فضای آموزشی را در محروم‌ترین مناطق انجام دهد.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال توسط خیرین احداث می‌شود که اداره کل نوسازی مدارس استان نیز محوطه‌سازی و دیوارکشی مدرسه را عهده‌دار خواهد بود.

شیرین‌نژاد افزود: اداره کل نوسازی مدارس در این استان در ۲ سال اخیر عملکرد چشمگیری را در محرومیت‌زدایی داشته و سعی کرده پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرعت تکمیل و آماده بهره‌برداری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ پروژه مدرسه‌سازی فعال در استان اردبیل وجود دارد و سعی بر این است تا این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان اجرایی و عملیاتی شده تا امکان افزایش فضاهای آموزشی فراهم آید.

شیرین‌نژاد اضافه کرد: با همراهی خیرین مدرسه‌ساز استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خیرساز در اولویت است و عملکرد مناسب مؤسسه خیریه «موج مهربانی» را نیز شاهد بودیم که قطعاً سعی بر احداث ۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان در قالب طرح‌های مصوب رویکرد اصلی این مجموعه است.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل از خیرین و مدرسه‌سازان نیک‌اندیش قدردانی کرد و ادامه داد: سعی بر این است تا این مجموعه‌ها با کیفیت مناسب و تجهیزات و امکانات شایسته به بهره‌برداری برسند تا زمینه مطلوبیت نظام آموزشی را در استان شاهد باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا