شهرستان ها

۲۵۱ کیلو انواع مواد مخدر در مازندران کشف شد

ساری- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۲۵۱ کیلو انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا ثقفی با اشاره به کشف ۲۵۱ کیلو انواع مواد مخدر در مازندران افزود: به همین منظور طرح عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با سوداگران مرگ، به مدت یک هفته در سطح استان به اجرا درآمد.

وی از توقیف ۱۳ خودرو و همچنین دستگیری ۱۲۵ خرده فروش و عامل افیونی در این عملیات‌ها خبر داد و اظهار کرد: در این طرح‌ها در مجموع ۲۵۱ کیلو انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.

ثقفی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خاطرنشان کرد: طی این ۵۱ معتاد متجاهر از سطح معابر عمومی استان و شهرستان‌های تابعه جمع آوری و برای درمان به مراکز درمانی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در خاتمه نقش مشارکت‌های مردمی را در ریشه کن کردن اعیتاد در جامعه اثر گذار برشمرد و از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا