شهرستان ها

۲۷۰۰ مجوز صنعتی در استان سمنان صادر شد

سمنان- رئیس اداره صنایع غیر فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال گذشته دو هزار و ۶۹۷ مجوز صنعتی با هدف ارتقای تولید و اشتغال در استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا قدس ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار و ۶۹۷ مجوز صنعتی در استان صادر شده است، تاکید کرد: دو هزار و ۴۲۱ مورد از این تعداد جواز تأسیس بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۶ واحد تولیدی نیز پروانه بهره برداری دریافت کردند، افزود: سرمایه گذاری در بخش صنعت استان طی سال گذشته ۸۹ درصد رشد داشته است.

معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری انجام شده در واحدهای تولیدی دریافت کننده پروانه بهره برداری ۳۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: این واحدها زمینه اشتغال چهار هزار و ۸۰۰ نفر را در سراسر استان فراهم کردند که این شاخص نیز نسبت به سال ۹۹ بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

قدس با بیان اینکه پروانه‌های صادر شده در بخش صنعتی طی سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد بیشتر شده است، گفت: برای واحدهای صنعتی دارای جواز تأسیس ۲۷۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و۴۶ هزار نفر اشتغال پیش بینی شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا