شهرستان ها

۲۷ تانکر در مشگین‌شهر آبرسانی سیار انجام می‌دهند

مشگین‌شهر- سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: با اضافه شدن ۶ تانکر جدید، ۲۷ تانکر آبرسانی سیار در مشگین‌شهر به مردم آبرسانی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت ترمیم خط انتقال آب در منطقه «ایلاندوی» مشگین‌شهر اظهار کرد: به دنبال رانش زمین و صدمه‌ای که به خط انتقال آب مشگین به تصفیه‌خانه وارد شده، از دیروز قطعی آب را در مشگین‌شهر و مناطق مختلف شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و شرایط سختی که در منطقه در تأمین آب به وجود آمده، همکاران آبفای استان تلاش می‌کنند تا از محل آبگیر اصلاح شبکه را انجام دهند که از عصر دیروز تاکنون این فعالیت‌ها ادامه داشته و تلاش بر این است تا با ترمیم و بازسازی لوله‌ها فردا بخش اعظمی از محدوده مشگین‌شهر به نقطه پایداری آب برسند.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: از دیروز توزیع آب در قالب ۲۱ تانکر آبرسانی در حال انجام است و در کنار آن مجموعه بسیج سازندگی، هلال احمر و آبفای استان نسبت به توزیع آب بسته‌بندی نیز در مناطق مختلف شهر اقدام می‌کنند.

محمدی افزود: با اضافه شدن ۶ تانکر جدید در حال حاضر ۲۷ تانکر در نقاط مختلف شهر آبرسانی را به مردم انجام می‌دهند و در کنار این اقدامات موقتی، عملیات انتقال آب خیاوچایی به تصفیه‌خانه انجام شده تا با ورود آن به مدار توزیع بخشی از مناطق شهر تا فردا از پایداری آب بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تا آخر شب برداشت آب از خیاوچایی و انتقال موقت آن انجام می‌شود تا بیش از این شرمنده شهروندان مشگین‌شهری نباشیم.

محمدی اضافه کرد: از مسیر ۱۴ کیلومتر خط انتقال آب به تصفیه‌خانه حدود ۵۰۰ متر در مسیر رانش دچار شکستگی شده که ترمیم آن زمانبر خواهد بود اما با راهکارهای موقت سعی داریم تا آب پایداری را به منطقه برسانیم.

وی بیان کرد: مردم نباید به شایعات و برخی از مطالب منتشر شده غیرواقعی گوش کنند بلکه اخبار را از منابع موثق و از طریق فرمانداری دریافت کرده و اجازه ندهند تا تلاشگران این پروژه حساس و سخت در مسیر اجرا دلسرد و یا ناامید شوند.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر ادامه داد: با هماهنگی وزیر نیرو قرار است تا آخر هفته راه حل تأمین آب مشگین‌شهر اعلام شود که انتظار می‌رود بعد از سال‌ها دغدغه و نگرانی مردم، مشکلات و چالش‌ها در این بخش برطرف شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا