شهرستان ها

۳۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع می‌شود

کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه گفت: تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر انوری صبح پنجشنبه در حاشیه مرحله جدید نهضت کمک‌های مومنانه در جمع خبرنگاران که در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: توزیع این بسته‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری در بحث مواسات و همدلی و رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این تعداد بسته معیشتی با کمک و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین، ادارات و نهادهای مردمی و انقلابی کرمانشاه توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش ریالی هر بسته ۵ میلیون ریال و شامل برنج، گوشت، رب گوجه برنگی، روغن، حبوبات و… است.

انوری با بیان اینکه افراد نیازمند از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات شناسایی و مشخصات آنها در سامانه مشخصی ثبت شده است، ادامه داد: امروز این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی بسیج در سطح محلات و پایگاه‌های مقاومت این استان به دست نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا می‌رسد.

گفتنی است، در این مرحله از نهضت کمک‌های مومنانه از تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده، قرار است تعداد ۶ هزار بسته آن در بین نیازمندان شهر کرمانشاه و مابقی در بین نیازمندان شهرستان‌های این استان توزیع شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا