شهرستان ها

۳۰۰ هزار تن نهاده دامی وارد گلستان شد

گرگان- رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در ۶ ماهه امسال ۳۰۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) وارد گلستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن یازرلو شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: دو میلیون و ۸۶۵ هزار تن کالا توسط ۲۷۲ هزار سفر ناوگان باری در ۶ ماه نخست سال جاری از مبادی استان به سایر نقاط کشور جابجا شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۷۹ شرکت حمل و نقل داخلی استان جابجا شده است، افزود: گندم، چغندر قند، سیمان، سیب زمینی، انواع آرد و نهاده‌های دامی عمده کالاهای حمل شده طی این مدت بوده است.

وی افزود: به استناد گزارش از سامانه کارت هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ راننده باری اعم از سبک و سنگین با میانگین سنی ۴۲ سال و همچنین تعدادی بیش از ۱۱ هزار ناوگان باری سبک و سنگین با متوسط عمر ۱۷ سال در استان گلستان مشغول فعالیت هستند.

یازرلو گفت: حمل کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و در ۶ ماهه سال جاری حدود ۳۰۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز هم از بندر امام خمینی (ره) طی ۱۰ هزار و ۲۷۰ سفر به مقاصد شهرهای استان گلستان حمل و جابجا شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا