شهرستان ها

۳۶۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور ساخته می شود

مراوه تپه- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در قالب تعهد دولت مبنی بر ایجاد چهار میلیون مسکن، ۳۶۰ هزار واحد سهم کمیته امداد است که آن را با همراهی خیران انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار قهرودی صبح چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی مراوه‌تپه اظهار کرد: امروز یکی از صحنه‌های حمایت و پشتیبانی از حضور مردم اتفاق می افتد و در هر برهه ای از زمان این خدمتگزاری ها تجلی می یابد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: پروژه ۳۰۳ واحدی مراوه تپه اقدامی است که کمیته امداد با کمک خیران انجام خواهد داد تا گره ای از مشکلات مردم را باز کند.

وی ادامه داد: در قالب تعهد دولت مبنی بر ایجاد چهار میلیون مسکن در طول چهار سال، ۳۶۰ هزار واحد سهم کمیته امداد است که این کار را با حمایت خیران و همراهی مردم و پشتیبانی بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انجام خواهد داد.

خاکسار قهرودی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشتن هفته دفاع مقدس، گفت: دشمن با خیال خام خود تلاش کرد با حمایت وسیع از دوستان خود، دینداری را از مردم بگیرد اما دفاع جانانه و ایثار مردم سبب شد تا این افتخار همچنان وجود داشته باشد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه وفاداری مردم سرمایه بزرگی برای نظام است، گفت: در نگاه ساده به نظر می رسد که نام گلستان برخاسته از جغرافیای سرسبز آن باشد اما این نام به دلیل وجود مردم عزیز و بصیر است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا