شهرستان ها

۳۶۹۵ دوز واکسن مقابله با کرونا در شهرستان گناوه تزریق شد

گناوه- سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از شروع واکسیناسیون کووید ۱۹، از اسفند ماه سال گذشته تاکنون si هزار و ۶۹۵ دوز واکسن مقابله با کووید ۱۹ در شهرستان گناوه تزریق شده است.

عصمت حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در فاز یک با اولویت کادر بهداشت و درمان، پرسنل نظام پزشکی و بیماران خاص هزار و ۸۳۶ واکسن تزریق شد که از این تعداد ۵۴۴ نفر نوبت دوم واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: فاز دو واکسیناسیون با گروه هدف سالمندان از هفتم اردیبهشت در شهرستان گناوه آغاز و تاکنون ادامه دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: از هزار و ۴۶۰ سالمند بالای ۸۰ سال شهرستان گناوه تاکنون ۶۸ درصد علیه پاندمی کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند.

وی همچنین گفت: شهرستان گناوه ۷۹۰ سالمند ۷۵ تا ۷۹ ساله دارد که از این تعداد ۷۲٫۴ درصد واکسن کووید ۱۹ دریافت کرده‌اند.

حیدری بیان داشت: از دوم خرداد واکسیناسیون گروه ۷۰ تا ۷۴ سال شروع شده است و طی دو روز گذشته ۱۸ درصد از جمعیت هزار و ۶۴۴ نفری این رده سنی واکسینه شده‌اند.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون سالمندان تا واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی این گروه ادامه خواهد داشت و به عبارتی در کنار واکسیناسیون سایر گروه‌ها در صورت تمایل و مراجعه سالمند واکسن برای افراد جامانده تزریق خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با مراجعه به سامانه سلامت برای ثبت اطلاعات خود و نوبت دهی واکسیناسیون کرونا اقدام کنند و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و شما را برای انجام واکسیناسیون دعوت می‌کنند.

وی گفت: شهروندانی که به اینترنت دسترسی ندارند با مرکز بهداشتی درمانی منطقه سکونت خود تماس گرفته و اطلاعات خود را در اختیار مراقبین سلامت قرار دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا