شهرستان ها

۳۹۱ سند مالکیت حدنگار برای اراضی بنیاد مسکن در جزیره شیف صادر شد

بوشهر- مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از صدور ۳۹۱ فقره سند مالکیت حد نگار برای اراضی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جزیره شیف شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگمهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آمار صدور سند مالکیت برای اراضی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جزیره شیف شهرستان بوشهر اظهار داشت: ۳۹۱ فقره سند مالکیت حدنگاری روستای جزیره شیف شهرستان بوشهر بالغ بر ۴۲ هکتار صادر شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، افزود: با توجه به سیاست کلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر صدور اسناد حدنگار برای متر به متر اراضی، اسناد حدنگاری به میزان ۴۲ هکتار از اراضی جزیره شیف اسناد صادر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت جزیره شیف و منطقه آزاد بوشهر و به منظور جلوگیری از تعرض به املاک دولتی محدوده ۴۲ هکتاری اراضی بنیاد مسکن نقشه برداری و اسناد آن در کمترین زمان ممکن در یک حرکت جهادی صادر شد.

بزرگمهر همچنین تصریح کرد: سند دار شدن اراضی محدوده منطقه آزاد و جزیره شیف از مهمترین موضوعاتی است که برای مردم محلی و سرمایه گذاران مزایای متعددی جهت ارتقای اعتماد عمومی، توسعه اجتماعی، اقتصادی، ایجاد امنیت سرمایه گذاری، حفاظت از منابع طبیعی و افزایش ارزش اراضی به همراه دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا