شهرستان ها

۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان زنجان پلمب خواهد شد

زنجان-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: طی سالجاری ۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان زنجان پلمب خواهد شد که با انجام این کار حجم صرفه جویی بیش از ۲۳ میلیون متر مکعبی آب را به دنبال دارد.

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو هزار و ۵۸۹ حلقه چاه ر استان زنجان به کنتور هوشمند مجهز شده است، گفت: با اجرایی شدن این مهم بیش از ۶ میلیون متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

وی به انسداد چاه‌های غیر مجاز در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: طی تعطیلات عید نوروز و ۲۳ حلقه چاه غیر مجاز در استان پلمب شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه طی سالجاری انسدادچاه‌های غیر مجاز در استان با جدیت دنبال می‌شود، گفت: طی سالجاری ۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان پلمب خواهد شد که با انجام این کار حجم صرفه جویی بیش از ۲۳ میلیون متر مکعبی آب را به دنبال دارد.

افشاری تاکید کرد: در سالجاری انسداد چاه‌های غیر مجاز با مدیریت و برنامه ریزی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در بحث تعادل بخشی هم ۱۵۰ حلقه چاه اصلاح تعدیل است که د ۲.۵ میلیون متر مکعب صرفه جویی در آبخوان‌ها را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان ابراز داشت: باید مسدود شدن چاه‌های غیر مجاز در استان مدیریت شود تا جلوی هدر رفت آب گرفته شود.

افشاری ابراز داشت: ورودی آب به پشت سدهای زنجان در سال آبی جاری نسبت به سال آبی گذشته بیش از ۳۷ درصد کاهش دارد و در این میان باید مدیریت مصرف آب در استان مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا