شهرستان ها

۴۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در کرمانشاه فعالیت می‌کنند

کرمانشاه- رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۴۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واکسیناسیون یکی از بهترین کارهایی است که بسیج جامعه پزشکی تاکنون انجام داده و در تمامی ۴۵ مرکز تجمیعی در استان کرمانشاه همکاران بسیج جامعه پزشکی در این مراکز حضور داشته و ۶ مرکز در استان توسط پرسنل بسیج جامعه پزشکی اداره می‌شود.

وی افزود: در هر شهرستان یک مرکز توسط بسیجیان جامعه پزشکی اداره شده و تنها مرکز خودرویی در شهر کرمانشاه توسط بسیج جامعه پزشکی فعالیت می‌کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بین مراکز واکسیناسیون مرکز خدیجه کبری الهیه به صورت شبانه روزی از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب فعال بوده و پرسنل بسیجی در این مرکز فعالیت می‌کنند.

منصوری بیان کرد: در صورت اعلام نیاز از سوی مراکز سالمندان، کودکان بی‌سرپرست، شیرخوارگاه، مراکز ترک اعتیاد، زندان و بهزیستی استان کرمانشاه آمادگی لازم برای ارجاع پزشک عمومی و متخصص به این مراکز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افراد نیازمند استان کرمانشاه توسط کانون جامعه بسیج پزشکی و فرماندهان سپاه نواحی استان به داروخانه‌های طرف قرارداد مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: تأمین و در اختیار قرار دادن کپسول اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند کرونایی از دیگر کارهای بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه است.

منصوری اضافه کرد: همچنین مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و کسانی که طی ۲ سال گذشته درگیر مبارزه با بیماری کرونا بوده و در مراکز درمانی اعم از پرستار، پزشک و خدماتی خدمت کرده‌اند روز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه با حضور مسئولان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا