شهرستان ها

۴۹ برنامه شاخص طی هفته بسیج در میامی برگزار می‌شود

میامی- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی گفت: در هفتۀ بسیج سال جاری، ۴۹ برنامۀ شاخص در شهرستان برگزار می‌شود که محور غالب آن‌ها جوانان و روحیه ایثارگری و شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در نشست جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج به میزبانی فرمانداری میامی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی و فرهنگ مقاومت است، تاکید کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی به‌عنوان محور مقاومت در برابر ستمگران ایستاده و لذا می‌بایست بیش از گذشت در ترویج فرهنگ ایثار گام برداریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج در میامی از ۲۹ آبان آغاز می‌شود، افزود: شعار این هفته «بسیج پاره تن مردم است» نامگذاری شده و در آن ۴۹ عنوان برنامه شاخص و محوری و سه هزار و ۴۰۰ فعالیت برگزار خواهد شد.

برنامه‌های هفته بسیج

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در آخرین دیدار حضوری خود با بسیجیان در آذرماه ۹۸، هفت محور را برای بسیجیان مشخص کردند که مدنظر ما در شهرستان قرار گرفته است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در قالب طرح پیامبر اکرم (ص) باید با همدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه در قالب طرح مواسات، بالغ‌بر هشت و نیم میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شهرستان میامی جمع شد، تاکید کرد: در برنامه‌های هفته بسیج سال جاری نیز کمک به محرومان در دستور کار قرار دارد همچنین گشت رضویون، بازدید از پایگاه‌های محلی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و… از جمله دیگر برنامه‌ها است.

نقش آفرینی بسیجیان در میامی

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار میامی نیز در سخنانی با بیان اینکه نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت بود و ایثارگری آنان در ذهن مردم ماندگار شده است، گفت: بسیج همچون خاری در چشم دشمنان است و یکی از مهم‌ترین دلایل ترس و واهمه آنان همین وجود بسیجیان در کشور است.

عباس طاهران پور با بیان اینکه نقش بسیجیان در سازندگی کشور بر کسی پوشیده نیست و در حال حاضر نیز در قالب گروه‌های جهادی در روستاهای دورافتاده فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: در دوران کرونا بسیجیان از روزهای اول پای کار بودند و در طرح شهید سلیمانی نیز در خصوص شناسایی افراد مبتلا به حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.

وی با بیان اینکه طرح مواسات یکی از افتخارات و اقدامات اثرگذار بسیج در ماه‌های اخیر بود که با همت و همیاری مردم به افراد آسیب‌دیده و نیازمند کمک شد، بیان کرد: شهرداری در سطح شهرها و دهیاران در سطح روستاها برای فضاسازی مناسب هفته بسیج اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا