شهرستان ها

۴ پروژه در کنگان افتتاح یا آغاز شد

بوشهر- در سومین روز از هفته دولت، چهار پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در آئینی ویدئوکنفرانسی با حضور استاندار بوشهر بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار کنگان صبح پنجشنبه در این نشست با تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی برای جامعه ایثارگری و فرهنگی ما و الگوی اخلاق و رفتار دولتمردان هستند.

وی خدمات دولت را خدمات نظام عنوان و بیان کرد: اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت موجب افزایش امید در جامعه می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان اظهار داشت: از این شمار ۳ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاحی و یک پروژه با ۹ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی است.

پاک نژاد افزود: پروژه مرکز اقامتی پتروشیمی مستقر در شیرینو، بوم گردی و گردشگری روستای نخل غانم (بخش خصوصی) و ۱۰ واحد مسکن مدد جویی از پروژه‌های افتتاحی در این روز است.

وی اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی پروژه عمرانی مرکز جامع سلامت شهر بنک با اعتبار ۹ میلیارد تومان نیز امروز آغاز خواهد شد.

فرماندار کنگان ضمن تشریح عناوین مهم پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری ۷۷ پروژه در شهرستان کنگان با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز یا به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۶۲ پروژه افتتاح و ۱۵ پروژه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار گفت: ۲۰ پروژه در فصل عمران شهری در شهرهای کنگان، بنک و سیراف قابل بهره برداری و ۴ پروژه آغاز عملیات اجرایی در مجموع ۲۴ پروژه قابل بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: هشت پروژه قابل افتتاح در حوزه اقتصادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، پنج پروژه قابل بهره برداری و پنج پروژه آغاز عملیات اجرایی در حوزه توسعه زیر ساخت‌های برق و مخابرات شهرستان است.

پاک نژاد همچنین به حوزه عمران روستایی اشاره کرد و افزود: آغاز عملیات سه پروژه و ۲۶ پروژه در بخش مرکزی قابل بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا