شهرستان ها

۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان اردبیل توزیع شد

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۵۰۰ سبد غذایی با کمک و مساعدت بنیاد علوی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان در اردبیل توزیع شد.

علیرضا حسین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۵۰۰ سبدی که امروز در بین نیازمندان توزیع می‌شود مرحله نهایی کمک‌های بنیاد علوی در اردبیل است که با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ویژه بنیاد علوی در رسیدگی به محرومان در اردبیل خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مردم به یاری نیازمندان شتافتند و توانستیم بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را بین نیازمندان توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل همراهی رسانه‌ها به ویژه صداوسیما از برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و بیان کرد: در قالب طرح «اطعام مهدوی» ۱۹ هزار سبد معیشتی، ۱۰۸ هزار پرس غذای گرم، ۵۴ افطاری ساده جمعاً به ارزش ۲۳ میلیارد تومان و صرفاً از محل کمک‌های مردمی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

حسین نژاد همت مراکز نیکوکاری در رسیدگی به محرومان و نیازمندان را در اردبیل مطلوب ارزیابی کرد و افزود: عنایت و همراهی خیرین در مناسبت‌های ویژه سال ستودنی است و از این بابت قدردان مردم استان اردبیل هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا