شهرستان ها

۵۳۴۰ داوطلب رفسنجانی در آزمون سراسری امسال شرکت کردند

رفسنجان – نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون سراسری در رفسنجان گفت: در آزمون سراسری امسال تعداد ۵ هزار و ۳۴۰ داوطلب رفسنجانی در چهار گروه آزمایشی با هم رقابت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ارسلان عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آزمون سراسری امسال تعداد ۵ هزار و ۳۴۰ داوطلب رفسنجانی در چهار گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبانهای خارجه و هنر با هم رقابت کردند.

وی افزود: از این تعداد، در گروه ریاضی و فنی تعداد ۸۵۵ نفر داوطلب خانم و ۸۲۱ نفر داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی تعداد ۱۴۴۳ نفر داوطلب خانم و ۷۳۴ نفر داوطلب آقا، در گروه هنر تعداد ۵۵۶ نفر داوطلب خانم و ۲۲۲ نفر داوطلب آقا و گروه زبان‌های خارجه ۴۹۰ نفر داوطلب خانم و ۲۱۹ نفر داوطلب آقا با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون سراسری امسال با وجود شرایط کرونا، تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها با توجه به شرایط ویژه‌ای که از نظر بهداشتی داشت با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی تحت نظارت نمایندگان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری کادر درمانی دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار شد.

ارسلان ادامه داد: آزمون سراسری امسال از روز چهارشنبه ۹ تیرماه با آزمون گروه هنر آغاز شد و با برگزاری آزمون گروه ریاضی و فنی در روز پنج شنبه و گروه علوم تجربی در روز جمعه ادامه پیدا کرد و امروز با برگزاری آزمون گروه زبان‌های خارجه به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا