شهرستان ها

۵۳ درصد زنجانی ها در انتخابات مشارکت داشتند

زنجان-رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: براساس شمارش آراء انجام شده در استان زنجان از کل رای ماخوذه ۴۳۵ هزار و ۵۹ رای که معادل ۵۳ درصد زنجانی‌ها در انتخابات مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری زنجان گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه دیگری را خلق کردند.

وی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای عزت و همدلی و اتحاد و توسعه هر چه بیشتر کشور را فراهم کردند و پاسخ قاطعی به بدخواهان نظام و انقلاب دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: براساس شمارش آراء انجام شده در استان زنجان از کل رای ماخوذه ۴۳۵ هزار و ۵۹ رای که معادل ۵۳ درصد زنجانی‌ها در انتخابات مشارکت داشتند.

مرادی نافچی با بیان اینکه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۲۷۹ هزار و ۵۷۲ رای اول، محسن رضایی با ۴۵ هزار و ۶۷۱ رای، همتی ۳۸ هزار و ۳۹۱ رای و قاضی زاده هاشمی هم ۱۷ هزار و ۴۲۶ رای را اخذ کرده است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شورای شهر زنجان هم ادامه داد: منصور مرادلو با ۱۱ هزار و ۵۱۷ رای، انیسه ابوبصیری با ۷۹۳۸ رای، مهدی طالب با ۷۵۷۷ رای، مجید ناصحی‌مقدم با ۷۳۴۱ رای، محمدکاظم مجتهدی با ۶۹۶۷ رای، اسحاق اسماعیلی با ۶۹۳۴ رای، حسین حمزه‌لوپاک با ۶۶۰۱ رای، سعید نجفی با ۶۵۰۳ رای و داوود حسنی با ۵۸۰۰ رای به‌ عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: علی اسماعیلی با ۵۷۴۵ رای، اکبر اوصالی با ۵۳۳۱ رای، جلال کرمی با ۵۱۷۴ رای، اسماعیل بیگدلی با ۵۱۴۳ رای، محمدجواد سروس‌مهر با ۴۸۳۷ رای و وحید الله‌ورن با ۴۶۸۱ رای به‌ عنوان اعضای علی‌البدل خواهند بود.

مرادی نافچی با بیان اینکه نتیجه انتخابات سایر شهرها و روستاها تا دقایقی دیگر از طریق فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد، افزود: دلیل تاخیر در اعلام نتایج، وجود مشکل در سیستم بود و مشکل دیگری نداشتیم و بلافاصله بعد از رفع موارد، نتایج رسماً اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان به مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان در این دوره از انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: قدردان مردم برای این حضور هستیم و امیدواریم شاهد ایرانی آباد و سرافراز باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا