شهرستان ها

۵۹۹ میلیون ریال به شاکیان خصوصی برگشت داده شد

بیرجند-مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: ۵۹۹ میلیون و ۵۵۹ هزار ریال از ابتدای سال تا ۲۵ بهمن ماه به شاکیان خصوصی برگشت داده شد.

حسین حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ بهمن ماه دو هزار و ۳۹۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات وارد شعب تعزیرات خراسان‌جنوبی شده و دو هزار و ۳۵۹ پرونده نیز مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مبلغ محکومیت متخلفین در این بخش ۸۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۱۱۸ هزار ریال بوده است، بیان‌کرد: پرتکرارترین تخلفات شامل عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور است.

حسین پور گفت: پرونده‌های حوزه کالا و خدمات یا همان تخلفات صنفی یا با شکایت اشخاص و یا بعد از بررسی‌های گشت‌های اصناف، صنعت و معدن و یا جهاد کشاورزی به تعزیرات ارجاع می‌شود و ما در راستای حفظ حقوق شهروندان آنان را به صورت دقیق و جدی بررسی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در بسیاری از گشت‌های مشترک حضور دارد ولی خود گشت مجزا و دائم ندارد چرا که نهاد ناظر محسوب نمی‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در بسیاری از شکایت‌هایی که افراد حقیقی از اصناف داشته اند در راستای احقاق حقوشان مبالغی را به آنان برگردانده شده است.

حسین پور گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ بهمن ماه مبلغ ۵۹۹ میلیون و ۵۵۹ هزار ریال به شاکیان خصوصی برگشت داده شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا