شهرستان ها

۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان همدان اضافه شده است

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در چندین ماه گذشته با افتتاح پروژه‌ها ۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان همدان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه ورزش همدان روند رو به رشدی داشته است، اظهار کرد: با حمایت‌های دفتر امام جمعه، استاندار و همراهی هیئت‌های ورزشی اقدامات خوبی در ۱۰ شهرستان استان در جهت رشد و توسعه ورزش صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدیم، در بحث جوانی جمعیت رتبه دوم، در بحث اوقات و فراغت و پژوهش و فناوری نیز اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اضافه شدن ۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان همدان گفت: در تمام مناطق استان به ویژه در مناطق محروم از نظر سرانه ورزشی از جمله فامنین و قهاوند پروژه‌هایی تکمیل شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: ۳ سالن باستانی در مریانج، نهاوند و فامنین و در دورافتاده‌ترین روستاها نیز زمین‌های مینی فوتبال را احداث کردیم.

وی با اشاره به رشد ورزش همگانی و قهرمانی بیان کرد: در بحث ورزش‌های همگانی همدان جزو ۹ استان برتر کشور و هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان پایلوت غرب کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: در بحث ورزش قهرمانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۱۸ ورزشکار کسب سهمیه داشتیم و در چند روز کشتی استان بعد از ۱۲ سال در رتبه سوم مسابقات قرار گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا