شهرستان ها

۶۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان با منهدم کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، چهار سوداگر مرگ را دستگیر و ۶۲۷ کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان یادشده به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند شبانه‌روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با سه دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابجایی محموله مواد مخدر در محور «سراوان – سوران» بودند شناسایی و آنان را به صورت نامحسوس تحت‌نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات نفس‌گیر که ۲ ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند خاطرنشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی قاچاقچیان در مجموع ۶۲۷ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل؛ ۵۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و ۱۱۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر بیان کرد: غیور مردان نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا