شهرستان ها

۶۲ درصد از زنجانی ها دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند

زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی زنجان گفت: ۶۲ درصد از افراد بالای ۱۲ سال هم دو دُز واکسن کرونا در زنجان را دریافت کردند و تزریق واکسن کرونا در استان را به ۹۰ درصد خواهیم رساند.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می‌رود، گفت: بیش از ۹۵ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در استان زنجان دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود، اظهار کرد: تزریق خوب واکسن کرونا باعث می‌شود تا شاهد کاهش بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان باشیم.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: همچنین بیش از ۸۷ درصد از افراد بالای ۱۲ سال هم در استان زنجان دُز اول و ۶۲ درصد از افراد بالای ۱۲ سال هم دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند و تزریق واکسن کرونا در استان را هم به ۹۰ درصد خواهیم رساند.

صائینی با بیان اینکه مردم باید این ویروس منحوس را جدی بگیرند، تاکید کرد: این استان در تزریق واکسن کرونا در سطح کشور جایگاه قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه باید برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همه مردم واکسینه شوند تا ایمنی کامل ایجاد شود، ابراز داشت: طی روزهای گذشته شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان افزود: طی روزهای آینده فوتی‌های کرونا هم در استان کاهش خوبی داشته است و امیدواریم به صفر برسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا