شهرستان ها

۶۴۰ میلیارد ریال برای خرید قیر به شهرداری های ایلام اختصاص یافت

ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در سال جاری ۶۴۰ میلیارد ریال برای خرید قیر به شهرداری های ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی ظهر چهارشنبه در جلسه معاونین عمرانی سراسر کشور با ارائه گزارش کاملی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان اظهار کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۵۳ نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که این تعداد سه هزار و ۸۳۱ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده است.

معاون استاندار ایلام به وضعیت امور عمرانی در سطح استان اشاره کرد و تصریح کرد: با پیگیری‌های قبلی با وزیر کشور و معاون وزیر و رئیس سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیار یهای کشور برای خرید قیر به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

کرمی بیان کرد: ضرورت کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ماده (۲۳) جرائم رانندگی به استان برای تکمیل پروژه‌های پایش تصویری وزیر ساخت‌های گرافیکی شهرها، تخصیص اعتبارات از محل ماده ۵۸ برای ساماندهی پسمانده شهرها، اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز ایستگاههای آتش نشانی در شهرداری‌های جدید، توجه به نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری‌ها با توجه به فرسودگی ناوگان شهری از مهمترین نیازهای استان است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا