شهرستان ها

۶ بنای غیرمجاز در استان قزوین تخریب شد

قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۶ بنای غیر مجاز در تاکستان، ضیا آباد و بویین زهرا تخریب شد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بویین زهرا تخریب و قلع و قمع شده است.

وی افزود: از این تعداد ۳ مورد اتاقک کارگری و یک مورد محوطه سازی بود که با تخریب آن بیش از ۱۰۰ متر از اراضی کشاورزی سگزآباد و بوئین زهرا به حالت قبل بازگشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین از تخریب یک بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تاکستان خبر داد و اضافه کرد: با تخریب این بنای غیرمجاز حدود ۳۵۰ مترمربع از اراضی کشاورزی بخش مرکزی این شهرستان به وضع قبل بازگشت.

عطایی تصریح کرد: این بنای غیرمجاز شامل دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، امور اراضی شهرستان تاکستان و نیروی انتظامی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه یک بنای غیر مجاز نیز در شهر ضیا آباد تخریب و قلع و قمه شد، ادامه داد: با تخریب این گودبرداری غیرمجاز حدود ۱۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی ضیاءآباد شهرستان تاکستان به وضع سابق بازگشت.

این مسئول در پایان یادآور شد: این تخریب‌ها در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها به صورت خود اجرایی انجام شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا