شهرستان ها

۶ شهرستان فارس در وضعیت زرد کرونایی

شیراز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: شهرستان‌های خرم بید،بیضا، کوه چنار، لارستان، جویم و خنج در وضعیت زرد کرونایی و دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید وحید حسینی بعد از ظهر یکشنبه با اعلام آخرین وضعیت کرونا در استان بر اساس نقشه رنگ بندی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های خرم بید، بیضا، کوه چنار، لارستان، جویم و خنج در وضعیت زرد کرونایی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارد.

او وجود شهرهای دارای وضعیت زرد در سطح استان و کشور را گویای تداوم چرخه‌های انتقال ویروس کرونا و ضرورت تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی افراد جامعه دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته، ۱۸ بیمار مثبت و یا دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری شده‌اند، افزود: هم اکنون نیز ۱۱۳ بیمار مثبت و یا دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند.

دکتر حسینی از مردم استان فارس خواست تا همچنان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، پایبند باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویژه افراد سالمند، مادران باردار، کودکان، بیماران دچار نقص سیستم ایمنی بدن، بیماران پیوند اعضا و بیماران مبتلا به سرطان مبتلایان را مهم‌ترین گروه‌های در معرض خطر ابتلاء به این بیماری برشمرد که نیاز است با دقت نظر بیشتری، از سلامت خود در برابر این بیماری محافظت کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا