شهرستان ها

۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری وارد کشور می‌شود

خرم‌آباد – معاون سازمان راهداری گفت: در صورت رفع مشکلات و اختلاف‌نظرها با سازمان صمت، ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری وارد کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبری در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عرصه خدمت و دوندگی است و مدیران استان‌ها همانند دونده‌هایی هستند که چوب خدمت را به دیگری تحویل می‌دهند.

وی ادامه داد: واردات ماشین‌آلات راهداری به کشور سال گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب و پس از آن مجوز این مهم به استان‌های مختلف و لرستان باتوجه‌به وسعت و حجم مشکلات این منطقه داده شد، در صورت رفع مشکلات و اختلاف‌نظرها با سازمان صمت، ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری وارد کشور خواهد شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، افزود: لرستان یک استان مولد کشاورزی، دامپروری و معدنی، دارای کریدورهای مهم حمل‌ونقل از جمله ۲ محور آزادراهی و نزدیک به مرزهای غربی است؛ اما ایمنی شبکه راه‌های آن پایین است و درعین‌حال کارهای بسیاری بابت بازسازی سیل ۹۸ هم باقی‌مانده است.

اکبری، بیان کرد: مدیرکل سابق از جمله مدیران خوب بود که در دوران مسئولیت، باتوجه‌به اشرافیت که به راه‌های استان داشتند کارهای بزرگی انجام دادند و پیگیری‌های خوبی در سازمان انجام دادند که از زحمات ایشان تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مدیرکل جدید هم از نیروهای بومی و باتجربه است و برای سمت مدیرکلی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان فردی شایسته است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عنوان کرد: از مدیرکل جدید انتظار می‌رود مواردی از جمله ارتقای ایمنی راه‌ها، انجام امور کارشناسی با تحلیل تصادفات، توزیع به جا و مناسب اعتبارات، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و رسیدگی به رفاهی‌ات کارکنان از جمله نیروهای شرکتی راهداری که از اولویت‌های مهم در استان لرستان پیگیری کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا