شهرستان ها

۷۰۰ هزار دانش آموز در کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند

گرگان- قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از تحت پوشش بودن ۷۰۰ هزار دانش آموز در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار قهرودی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین توزیع بسته های معیشتی در گرگان اظهارکرد: در قانون جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم، مقرر شده چهار میلیون مسکن احداث شود که از این تعداد ۳۶۰ واحد سهم کمیته امداد است.

قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: بر این اساس سالانه ۹۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد احداث می شود.

وی بیان کرد: پنج میلیون نفر در کشور تحت پوشش کمیته امداد بوده و این عدد سالانه تحت تأثیر موضوعات مختلف تغییر می کند.

خاکسار قهرودی گفت: سالانه تلاش می کنیم با برنامه ریزی های انجام شده بخشی از افراد تحت پوشش از این مجموعه خارج شوند اما حد انتظار ما تاکنون براورده نشده است.

قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از تحت پوشش بودن ۷۰۰ هزار دانش آموز در کشور خبرداد و افزود: در شرایط اقتصادی جامعه و همچنین کرونا تعداد پشت نوبتی‌ها افزایش یافته است.

وی در خصوص مستمری هم گفت: با همکاری دولت و مجلس، میزان پرداخت مستمری تا سه برابر افزایش یافته و تلاش می کنیم با توجه به ردیف بودجه و اعتبارات براساس تورم و وضع اقتصادی، میزان مستمری را افزایش دهیم.

خاکسار قهرودی بیان کرد: براساس برنامه پنج ساله ششم، سالانه حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار شغل در نظر گرفته شده بود که نزدیک به سه برابر آن با اقدامات جهشی محقق شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا