شهرستان ها

۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه اهواز اختصاص یافت

اهواز- استاندار خوزستان از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز اول باغ موزه اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: ۲۴ فروردین‌ماه امسال نخستین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محل موزه اهواز با حضور نماینده ولی‌فقیه و اعضای این شورا برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجموعه باغ موزه حدود ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که چند راهکار برای این مجموعه پیشنهاد و تصویب شد تا سرعت بیشتری به اجرای پروژه داده شود، افزود: همچنین قرار شد که باقیمانده عملیات اجرایی فاز بندی شود که فاز اول مشخص شد.

استاندار خوزستان از تعیین دو منبع برای تکمیل فاز اول مجموعه باغ موزه خبر داد و بیان کرد: یکی منبع اعتبارات استانی است که قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای آن لحاظ شود؛ همچنین منبع دوم ملی – استانی که پیشنهاد شده از مبلغ اعتبارات ملی – استانی خوزستان ۵۰ میلیارد تومان برای این مجموعه لحاظ شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در صورت تأمین این ۷۰ میلیارد تومان حرکت بسیار خوبی برای اجرای فاز اول انجام خواهد شد، گفت: دستور کار دیگر جلسه در ارتباط با یادمان شهداست که میان دستگاه‌ها تقسیم کار شد به صورتی که قبل از هفته دفاع مقدس برخی یادمان‌ها از جمله یادمان سردار علی هاشمی و سرداران و یادمان شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور تکمیل شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا