شهرستان ها

۷۱ درصد از جمعیت هدف قم یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

قم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت پایدار استان و کشور در کنترل شیوع کرونا گفت: ۷۱ درصد جمعیت هدف استان قم حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدیر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم ضمن تبریک ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، در کشور پنج پیک را پشت سر گذاشته‌ایم و در این ایام سخت، همه ارکان نظام با همدلی خود، کادر بهداشت و درمان را در این مبارزه همراهی کردند.

وی افزود: اکنون کشور و استان در وضعیت پایداری قرارگرفته است که باید تلاش شود وضعیت موجود حفظ شود و این امر جز با رعایت نکات بهداشتی و واکسیناسیون کامل میسر نخواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه ۷۱ درصد جمعیت هدف استان قم، حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند گفت: انشاالله با همراهی مردم این آمار را ارتقا دهیم و با تزریق دوزهای بعدی، دیگر با پیک بزرگی مواجه نباشیم.

وی افزود: در مبارزه با این ویروس خطرناک، پرستاران زحمات زیادی را متحمل شدند و شاهد بودیم در اوج این بیماری، مریضی پشت درب بیمارستان‌ها نماند که جا دارد از تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا