شهرستان ها

۷۶۰ میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده استان/۲۰۰واحدتکمیل شد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع در راستای نوسازی و بهسازی مناطق زلزله زده در سی سخت ۷۶۰ میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده استان تاکنون مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر یکشنبه در نشست ستاد بازسازی شهرستان دنا افزود: رئیس جمهور جدید نیز دنبال پیگیری مشکلات این مردم هستند و تا آخرین ساعاتی که اینجا حضور دارم برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نیز باید با جدیت پای کار باشند، گفت: ۹۵۰ واحد هنوز انعقاد قرارداد نداشته و این موضوع باید مشخص و تعیین تکلیف شود.

استاندار تصریح کرد: در زلزله سی سخت همه بخش‌ها و همه ادارات پای کار بودند و این تلاش تا تکمیل همه واحدها و بازسازی‌ها ادامه دارد.

کلانتری افزود: در بحث افزایش متراژ در خانه‌ها نیز چنانچه فردی بخواهد از میزان متراژ مشخص شده بیشتر بسازد باید مبلغی آورده داشته باشد.

وی با بیان اینکه از یکهزار و ۷۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله این شهرستان ۲۰۰ واحد آماده بهره برداری است، گفت: یکهزار و ۴۰۰ واحد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

استاندار اظهار داشت: همچنین دولت ۹۰ میلیارد تومان برای بهسازی معابر و زیباسازی شهر سی سخت کمک کرد و در راستای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا خدمات ارزشمند و قابل قبولی انجام شده و تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا