شهرستان ها

۷۹۹ نفر در حوادث اصفهان آسیب دیدند

اصفهان – معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: ۷۹۹ نفر در حوادث ترافیکی و غیرترافیکی استان اصفهان در تیر ماه امسال آسیب دیدند.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش عملکرد تیر ماه نیروهای امداد و نجات استان اصفهان برای امدادرسانی به حوادث مختلف اظهار داشت: در این بازه زمانی در استان اصفهان ۳۱۲ حادثه رخ داده است.

وی افزود: ۱۸۴ حادثه جاده‌ای، ۳۹ حادثه شهری، ۳۸ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۳۵ خدمات حضوری، ۱۲ حادثه کوهستانی، دو حادثه ساحلی، یک حادثه سیل و آبگرفتگی و یک حادثه زلزله در تیر ماه امسال به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

انتقال ۲۰۴ مصدوم به مراکز درمانی اصفهان

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مجموع حادثه دیدگان این حوادث ۷۹۹ نفر بوده است، ابراز داشت: از این تعداد ۷۶۶ نفر آسیب دیده بودند که ۲۰۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۸۷ نفر به صورت سرپایی درمان شده و به ۷۳ نفر نیز اسکان موقت داده شد، افزود: ۲۹۱ نفر از این حوادث نیز نجات یافتند.

کریمی با اشاره به اعزام ۳۰۴ دستگاه آمبولانس و ۳۶۵ تیم عملیات امداد و نجات برای امدادرسانی به حوادث استان اصفهان در تیرماه ابراز داشت: ۹۵۶ نیروی امدادی نیز به این عملیات اعزام شدند که این افراد ۲۱ مورد رهاسازی و دو مورد اطفا حریق را نیز انجام داده‌اند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا