شهرستان ها

۸۱۷ تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع‌شده است

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بازار شب عید استان به‌طور ویژه رصد و با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: ۸۱۷ تن میوه شب عید توزیع‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل غروب شنبه در بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۸۱۷ تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع‌شده است، ابراز داشت: این میزان شامل ۵۵۲ تن پرتقال و ۲۶۶ تن سیب می‌شود.

وی بابیان اینکه توزیع این اقلام از ۲۴ اسفندماه در مکان‌های از قبل تعیین‌شده است، افزود: بازارچه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی و میوه و تره‌بار در نقاط مختلف استان به‌منظور عرضه مستقیم کالا فعال هستند و هم استانی‌ها می‌توانند کالاهای خود را بی‌واسطه از این مراکز تهیه کنند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان قرار داریم طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در سطح استان اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

تشنه دل از ثبات نسبی قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان خبر داد و در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه کمبودی در خصوص توزیع این کالاها برای استان سمنان مشاهده نمی‌شود و کالاهای اساسی موردنیاز شهروندان تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای اساسی روزانه در قالب گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های زی ربط انجام می‌شود، افزود: طرح درج قیمت تولیدکننده در سه نوبت انجام شد که این امر در کاهش قیمت‌ها خصوصاً در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بسیار تأثیرگذار بوده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا