شهرستان ها

نظارت بر بازار استان مطلوب نیست/ لزوم توجه متولیان

دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: نظارت بر بازار استان مطلوب نیست و باید به این مسئله توسط متولیان توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه دهدشت ضمن تأکید بر ضرورت تقوا و پرهیز از غفلت از حقوق الهی، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی، بصیرت و نگاه بین‌المللی این جوانان را ستود و گفت: «این بصیرت و بینش چیزی جز شاکر بودن برای خدای رحمان چیزی باقی نمی‌گذارد».

وی همچنین با تأکید بر نیاز جوانان به تغذیه فکری، خواستار فعالیت بیشتر در فضای مجازی برای تبیین معارف دینی و انقلابی شدند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به فرا رسیدن ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت انتخاب فردی اصلح تأکید کرد و گفت: دولت چهاردهم باید راه رئیسی عزیز را ادامه دهد و شرط موفقیت هم همین است، چون توقع مردم از دولت بالا رفت» است.

امام جمعه دهدشت، همچنین ویژگی‌های فرد اصلح را برشمردند که از جمله آنها می‌توان به تقویت توازن بین امنیت و ثبات، تلاش برای ترمیم شکاف‌های سیاسی، ارتقای سطح اخلاق در کشور، صداقت و اخلاق‌مداری، پرهیز از دوقطبی‌سازی و حرکت در مسیر توسعه اشاره کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر از مردم خواست با مطالعه وصیت‌نامه امام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ریاست جمهوری دقت کنند.

وی جنایات رژیم غاصب در حمله به اردوگاه رفح را محکوم و خط امام را خط دفاع از غزه دانستند.

وی با اشاره به وصایای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خواستار تداوم این مسیر شد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با انتقاد از وضعیت اسف‌بار بازار استان، به گرانی میوه و ضعف مشهود نظارت‌ها اشاره و از مسئولان خواستند برای حل این مشکل اقدام کنند.

وی همچنین به حادثه واژگونی خودروی حامل زنان گوجه چین اشاره و آن را نشانه‌ای از مشکلات معیشتی این قشر دانست و گفت: این موضوع تکراری خطبه‌های نماز شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا