شهرستان ها

۸ هزار نفر از کودکان زنجانی واکسینه شدند

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۸ هزار نفر از کودکان ۹ تا ۱۲ سال در استان واکسینه شدند.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه بی توجهی مردم در استان زنجان باعث شده تا کرونا همچنان تاخت و تاز کند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای کودکان ۹ تا ۱۲ ساله استان زنجان از ۹ بهمن ماه آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از این کودکان واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تزریق واکسن در این گروه سنی نیز بیش از ۱۵ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم طی روزهای آینده افزایش یابد.

تقی لو تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و مردم ماسک نمی‌زنند و در تجمعات بهداشت و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

وی از ۶ برابر شدن مبتلایان به کرونا در مراکز درمانی استان زنجان خبر داد و گفت: مراجعات به مراکز درمانی و بستری‌های مبتلا به کرونا در مراکز آ سی یو هم چند برابر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تنها راه رهایی از این ویروس منحوس زدن ماسک و دوری از دور همی ها است که در این استان رعایت نمی‌شود، ابراز داشت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در استان نگران کننده و مردم بدانند کرونا تمام نشده و باید زدن ماسک را مد نظر قرار دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا