شهرستان ها

۹هزار تن کالای اساسی در استان سمنان توزیع شده است

سمنان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۹ هزار تن کالاهای اساسی در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مداح صبح شنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در روزهای شیوع ویروس کرونا و به منظور تنظیم و مدیریت بازار در این بحران، در نیمه نخست امسال بیش از ۹ هزار تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است، تاکید کرد: گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در این ایام سبب این عرضه شد.

وی با بیان اینکه برای پاسخگویی به تقاضای هم استانی‌ها میزان دو هزار و ۴۸۱ تن روغن و ۵۲ تن گوشت قرمز منجمد در سطح عرضه توزیع شده است، افزود: از ابتدای امسال یک هزار و۸۴۰ تن برنج سه هزار و ۲۳۶ تن شکر و یک هزار و ۷۳۸ تن قند به منظور رفع نیاز مردم در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شده است.

معاون صمت استان سمنان گفت: این مقدار کالاهای اساسی برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و تنظیم بازار روزانه در سطح استان توزیع شده و همچنین روزانه به طور میانگین بالغ بر ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در سطح استان، مراکز عرضه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

مداح با بیان اینکه برنامه تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در سطح استان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع اقلام ضروری در سطح استان متوقف نشده است، گفت: مردم تخلفات را با سامانه ۱۲۴ درمیان بگذارند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا