شهرستان ها

۱۰۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی در اصفهان خارج شد

اصفهان – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به بلع و انباری ۱۰۰ بسته هروئین در معده خود کرده بودند خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان اصفهان در حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و پس از بررسی‌های تخصصی دریافتند که این افراد اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند.

وی افزود: بلافاصله متهمان دستگیر و به مقر پلیس منتقل و ۱۰۰ بسته هروئین به وزن یک کیلوگرم از داخل معده آنها خارج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند اظهار داشت: مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر و مجرمان و قاچاقچیانی که قصد هر نوع قاچاق از طریق مبادی ورود دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس مواد مخدر قرار دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر به روش‌ها و شیوه‌های مختلفی از جاسازی کردن این مواد روی می‌آورند که روش بلع مواد و نگهداری آن در معده از جمله اقدامات بسیار خطرناکی است که توسط این افراد صورت می‌گیرد به طوری که هر لحظه احتمال آسیب زدن به معده حتی مرگ آنها را نیز در پی دارد.

سرهنگ نیکبخت در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت با این افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا