شهرستان ها

۱۶ عمل جراحی در بیمارستان شفای سمنان انجام می‌شود

سمنان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از انجام روزانه ۱۶ عمل جراحی برای بیمه شدگان سازمان در بیمارستان شفا سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان مدیر درمان استان در کمیته بررسی خدمات بستری استان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۹۳۰ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام شده است که به نسبت سال ۱۴۰۱ به میزان ۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هزینه انجام برخی از عمل‌های جراحی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال می‌رسد که در مراکز ملکی سازمان در کشور و البته در بیمارستان شفا سمنان هیچ هزینه‌ای از بیمه شدگان اجباری سازمان دریافت نمی‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به خدمات قابل ارائه در بخش بستری بیمارستان شفا سمنان گفت: در ۶ اتاق عمل بیمارستان شفا سمنان به صورت شبانه روزی اعمال جراحی سرپایی و بستری در بخش‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و با حضور پزشکان متخصص زنان، ENT ، ارتوپد ، چشم و … انجام می‌گردد.

امیدیان ادامه داد: عمل‌های جراحی مانند آرتروسکوپی، تعویض پروتز، ترمیم ACL ، لوزه،کاتاراکت چشم، هیسترکتومی، سپتوپلاستی، سزارین و … از جمله این عمل‌ها هستند که در تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه و گسترش خدمات درمانی و فضای فیزیکی مراکز درمانی اظهار داشت: پروژه بزرگ احداث پلی کلینیک تخصصی در بیمارستان شفا پیشرفت بسیار خوبی داشته که با بهره برداری از آن شاهد ارائه مطلوب و مناسب خدمات سرپایی و جراحی‌های محدود خواهیم بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با تاکید بر تسهیل و تسریع در خدمت رسانی با کیفیت به بیمه شدگان سازمان بیان داشت: با توجه به حجم بالای مراجعین به مراکز درمانی سرپایی و بیمارستان شفا سمنان تلاش شده است تا حد توان و امکان، خدمات مطلوب و مناسب به مراجعین ارائه شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا