شهرستان ها

حضور ۴۵۰ از نهاوند در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ۴۵۰ نفر از نهاوند عازم مرقد مطهر امام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مختاری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: عاشقان امام روح‌الله هرساله در نیمه خرداد از سراسر کشور برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا در مرقد مطهر جمع می‌شوند.

وی اظهار داشت: در این مراسم حاضران از بیانات مقام معظم رهبری بهره‌مند می‌شوند و برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و امسال نیز از شهرستان نهاوند اعزام خواهیم داشت.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امسال استقبال برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خیلی زیاد بود و به دلیل کمبود اتوبوس امکان اعزام همه میسر نبود ولی تعداد ۴۵۰ نفر به این مراسم اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: عاشقان اندیشه‌های امام خمینی (ره) در شهرستان نهاوند با ۱۵ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند که شامل برادران و خواهران است.

مختاری افزود: همچنین حوزه علمیه خواهران نهاوند نیز یک اتوبوس ۴۰ نفره را به این مراسم اعزام خواهد کرد.

وی بیان کرد: امشب کار اعزام زائران انجام می‌شود و بعد از سخنرانی فردای رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل شهروندان نهاوندی باز می‌گردند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همه دستگاه‌های شهرستان در این اعزام‌ها حضور و مشارکت و پشتیبانی و تعامل دارند.

وی بیان داشت: آتش‌نشانی، پلیس راهور، پزشک و آمبولانس نیز کاروان‌های شهرستان را همراهی می‌کنند.

مختاری افزود: مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی عاشقانه امام خوبی‌ها را دوست دارند و هرسال در ایام ارتحال با حضور باشکوه خود حماسه‌ای ماندگار از جنس عشق و ارادت به ولایت فقیه را نشان می‌دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا