شهرستان ها

افزایش بالغ بر ۲۵۱ درصدی ترانزیت ورودی از پایانه مرزی تمرچین

ارومیه-مدیر پایانه مرزی تمرچین از افزایش بالغ بر ۲۵۱ درصدی ترانزیت ورودی کالا از پایانه مرزی تمرچین طی ۲ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی عصر چهارشنبه در بازدید مدیرکل راهداری آذربایجان غربی از پایانه مرز تمرچین با اشاره به آمار ترانزیت کالا از پایانه مرزی تمرچین افزود: در ۲ ماهه سال جاری آمار ترانزیت ورودی کالا ۱۰۲۷ دستگاه و ترانزیت خروجی ۸۲ دستگاه است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد کامیون حامل کالاهای وارداتی از این پایانه مرزی ۱۱ هزار و ۴۴۹ دستگاه و تعداد کامیون حامل کالاهای صادراتی نیز ۱۲ هزار و ۱۸۴ دستگاه بود که نسبت به مدت زمان سال گذشته از نظر ورودی ۷۹.۴۸ درصد و از نظر کامیون خروجی ۸۶.۸۱ درصد افزایش داشته است و در مجموع ۸۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رضایی با اشاره به اینکه در ۲ ماهه گذشته از سال جاری ۱۳۹ هزار و ۸۴۴ نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: میزان تردد مسافر از این پایانه نسبت به مدت زمان سال گذشته که بیش از ۱۱۳ هزار نفر بود، افزایش ۲۳.۱۳ درصدی را دارد.

مدیر پایانه مرزی تمرچین اظهار کرد: همچنین در این مدت در مجموع ۹۴۱ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که ۴۷۲ دستگاه از طریق این پایانه مرزی وارد کشور شده و ۴۶۹ دستگاه از این پایانه خارج شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا