شهرستان ها

اجرای ۱۴ کیلومتر طرح راهسازی تا اربعین در آذربایجان غربی

ارومیه- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از اجرای ۱۴ کیلومتر طرح راهسازی تا اربعین در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های راهسازی مسیر تردد زائران اربعین با اشاره به آمادگی کامل این مجموعه برای بهره‌برداری از زیرساخت‌های مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی، گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه راه و شهرسازی ۱۴ کیلومتر طرح راهسازی راه اصلی و بزرگراهی تا اربعین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: ۱۴ کیلومتر از این راه‌ها در محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و مسیر تردد زائران تا اربعین امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

عطایی ادامه داد: در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین در ۳ کارگاه، راهسازی در حال حاضر در دست اجرا هستند که بخش مهمی از این طرح‌ها به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۸ کیلومتر از این طرح‌ها در محور بزرگراه نقده_ پیرانشهر_ تمرچین آماده بهره‌برداری می‌شود.

عطایی بیان کرد: بزرگراه بین المللی نقده – پیرانشهر از طرح‌های منتهی به پایانه مرزی تمرچین است و بخشی از این مسیر تا اربعین امسال زیربار ترافیک خواهد رفت.

وی تاکید کرد: محور حیدرآباد – نقده از دیگر مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین بوده و ۶ کیلومتر از آن آماده بهره‌مندی زائران اربعین حسینی می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا