شهرستان ها

خط تولید کمباین و تراکتور در مازندران افتتاح شد

آمل – خط تولید کمباین و تراکتور و طرح ملی ساخت بویلر با حضور داود منظور معاون رییس جهمور در آمل و محمودآباد بهره بردرای شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر هیأت دولت به مازندران و با حضور داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ظهر پنجشنبه خط تولید کمباین و تراکتور شرکت دانش بنیان خزر الکتریک با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و با اشتغالزایی ۱۴۰ نفر در آمل بهره برداری شد.

همچنین نخستین طرح ملی ساخت بویلر واترتیوب واحد انرژی بخار آسیا (هلدینگ دابوصنعت) تشبندان شهرستان محمود آباد با فعالیت در زمینه مشاوره مهندسی، طراحی، بازرگانی و تأمین شیرآلات صنعتی و تجهیزات مرتبط با خطوط بخار، کندانس، آب، روغن داغ، هوای فشرده (گاز) و شیرآلات آتش نشانی باحضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، همچنین ۲ واحد تولیدی صنعتی واقع در شهرک امامزاده عبدالله آمل افتتاح شد و منظور در این سفر از شرکت فولادین ذوب آمل تولید کننده انواع قطعات خودرویی و قالب گیری صنعتی شهرستان آمل هم دیدن خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست نخبگانی با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان آمل و بابل شرکت می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا