شهرستان ها

پروازهای کرمان به مشهد و تهران افزایش یافت

کرمان_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: پروازهای کرمان به تهران و مشهد و بالعکس افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسن‌زاده در نشست با علی عبدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌های کل کشور اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که برای رفع کمبود بلیت در استان کرمان از طریق مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری انجام دادیم و سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط شرکت‌های جدید هواپیمایی صورت گرفت، پروازهایی در مسیر کرمان به مشهد و در مسیر کرمان به تهران از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین به پروازهای موجود افزوده شد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی، معدنی و گردشگری در کرمان نیاز است، ظرفیت فرودگاهی استان تقویت شود و پروازهای بیشتری با حجم بیشتر در فرودگاه‌ها داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از فعالیت پنج فرودگاه در استان سخن گفت و ابراز داشت: برگزاری همایش تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان امری لازم و ضروری است تا بتوانیم، فرصت‌های موجود در زمینه ایجاد ترمینال‌های باری و هتل‌های فرودگاهی را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

حسن‌زاده، همچنین خواستار حضور مدیرکل شرکت فرودگاه‌های کشور و معاون وی در استان کرمان در راستای بازدید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرودگاه‌ها شد.

وی با اشاره به وجود ۱۰ اثر ثبت جهانی و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری در استان کرمان اظهار کرد: افزایش پروازهای خارجی از فرودگاه کرمان باید به‌صورت جدی پیگیری و برقرار شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا