حوادث

واژگونی خونین کوئیک در جاده اهواز / 5 پسر و ختر بچه همراه زج جوان راهی بیمارستان شدند

حوادث رکنا: حادثه انحراف از جاده خودروی سواری کوییک در محور آبادان به اهواز، ۳۵ کیلومتری، ۷ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش رکنا، دکتر افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت 9:07 مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری کوییک در محور آبادان به اهواز، کیلومتر ۳۵، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت الله طالقانی شهرستان آبادان منتقل شدند.

بیمارستان پذیرش دهنده: آیت الله طالقانی 

۱-دختر ۹ساله

۲-خانم ۳۱ساله

۳-کودک پسر  ۶ساله 

۴-کودک پسر ۲ساله

۵-مرد ۳۳ساله

۶-پسر ۱۳ساله

۷-دختر ۱۳ساله

خبرنگار علی رنجکش

منبع رکنا
آگهی
شهرستان ها

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در اردبیل/۷۰ کیلوگرم مواد کشف شد

اردبیل- فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: باند قاچاق مواد مخدر توسط مرزبانان استان اردبیل دستگیر و منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار شاهین اسمعلی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان با استفاده از دوربین‌های اپتیکی و الکترونیکی و با کسب اخبار مردمی متوجه حضور تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق مرزنشین منطقه شدند.

وی با بیان اینکه مأموران مرزبانی در این عملیات موفق به کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر شدند، افزود: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تلاشی جهادی و ایثارگونه و اراده‌ای پولادین دارد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با اشاره به انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در اردبیل ادامه داد: در این راستا ۴ تن از سوداگران مرگ دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد که با تشکیل پرونده به مراجع قانونی و قضائی معرفی شدند.

سردار اسمعلی خاطرنشان کرد: مرزبانان این استان شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر داشته و نسبت به هرگونه ورود و خروج و مبارزه با مواد مخدر حساس بوده و با افراد خاطی به جد برخورد می‌کنند.

آگهی
بین الملل

حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت»، «مفلاسیم» و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت ۲۱۳ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت»، «مفلاسیم» و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که محور «نتساریم» را با سامانه موشکی کوتاه‌برد «رجوم» هدف قرار داده است.

همچنین بر اساس اعلام قسام این گردان‌ها به همراه گردان‌های «شهید جهاد جبریل» اتاق فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» را با موشک‌های کوتاه‌برد «۱۰۷» هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قسام در عملیات مشترک با گردان‌های «شهید جهاد جبریل» نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در محور «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز از حمله خمپاره‌ای به جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «صوفا» خبر داد.

آگهی
شهرستان ها

تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند

پیشوا- مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا از تخریب یک منزل مسکونی با سازه چوبی در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار نفر از ساکنین منزل دچار مصدومیت شدند.

مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک حادثه ریزش منزل مسکونی در پیشوا خبر داد.

اصغری در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز ۱۵ اردیبهشت ماه مبنی بر تخربب منزل مسکونی واقع در محله «کهنک» به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا عنوان کرد: با حضور آتش نشانان و انجام اقدامات ایمنی در محل مشخص شد سازه منزل از نوع تیر چوبی بوده که بر اثر بی احتیاطی ساکنین تخریب کامل شده بود.

وی بیان کرد: طی این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل مصدوم و جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند.‌

اصغری افزود: این حادثه تلخ، ضرورت رعایت نکات ایمنی در منازل را بیش از پیش یادآور می‌شود و از همه مردم تقاضا می‌شود که با دقت و احتیاط کامل هرگونه اقدامی را در منزل انجام دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا