شهرستان ها

امام خمینی(ره) احیاگر عزت و سربلندی بشریت در عصر کنونی جامعه است

زرندیه -فرماندار زرندیه گفت: پس از ظهور اسلام، امام خمینی احیاگر عزت و سربلندی بشریت در عصر کنونی جامعه است.

ابوالقاسم مهری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مدل حکومت مداری امام خمینی مدلی پایدار، باثبات، مردمی، خدامحور و عادلانه پسند بود.

وی افزود: پیش از قیام انقلاب اسلامی، حرکت حکومت‌های جهانی بر اساس ظلم و ستیز بود اما امام راحل در میان هیاهوی سیاسی این مدل حکومت که برگرفته از اسلام ناب محمدی بود را ایجاد گرچه در این مسیر با دشورای‌های زیادی همچون تبعید و شهادت فرزندانش مواجه بود.

فرماندار زرندیه افزود: مدل حکومتی امام راحل سبب شد علاوه بر اینکه حکومت اسلامی الگویی برای سایر کشورهای مسلمان باشد، بسیاری از صاحبان قدرت نیز در مسیر مردمی بودن. گام بردارند.

مهری با تاکید بر اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی با نام امام راحل زنده است، افزود: ایشان حضور مردم در صحنه‌های حساس و تاریخی را موجب بقای یک حکومت می‌داند.

وی گفت پس از گذشت ۳۵ سال از عروج ملکوتی حضرت امام (ره)، با سکانداری رهبر معظم انقلاب (مدظله) نظام مقدس اسلامی از پیچ‌های تندی گذر کرده و به سر منزل مقصود رسیده است.

فرماندار زرندیه با تاکید براینکه نسل‌های آینده انقلاب باید با افکار و اندیشه‌های حضرت امام (ره) آشنا شوند، ادامه داد: قانون گرایی و احترام به قانون که نمادی از تحقق کرامت انسانی است در مکتب فکری و عملی امام راحل وجود دارد.

مهری ادامه داد: پس از ظهور اسلام، امام خمینی (ره) احیاگر عزت و سربلندی بشریت در عصر کنونی است و از ایشان در همه نقاط دنیا به خوبی یاد می‌شود.

دی افزود: ایشان علاوه بر اینکه بشریت را ساماندهی کرد، به همگان فهماند که با بهره گیری از مکتب اسلام می‌توان سنگرهای پوشالی که ساخته و پرداخته مکاتب غلط و استکبار جهانی است را در هم شکست و عزت الهی را به انسان بازگرداند.

وی افزود: مردم در دوران پهلوی هیچ نقشی در حکومت نداشتند، اما اکنون آنان حق رأی دارند و کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، صنعتی، کشاورزی و عامل در دنیا سرآمد است.

فرماندار زرندیه گفت: اکنون از ۶۵ هزار روستا در کشور ۴۰ هزار آنها دارای دهیاری هستند و این مدل حکومت که مردم در سرنوشت خود و کشور دخالت دارند از برکات و دستاوردهای امام راحل است.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) عزت، شجاعت، معنویت، حریت و شرافت که در دوران استعمار و استکبار لگدمال شده بود به ملت ایران بازگردانده شد.

مهری ادامه داد: حرکت مقام معظم رهبری بر اساس سیره امام راحل است از این رو آحاد مردم باید در این مسیر گام‌بردارند.

وی ادامه داد: اگرچه فضای امروز جامعه بخاطر شهادت آقای رئیسی و همراهان ایشان غمگین است اما شهادت ایشان منجر به ایجاد وحدت، انسجام بین جناح‌های مختلف و همدلی در کشور شد.

فرماندار زرندیه گفت: امید است ملت انقلابی ایران در روز هشتم تیر ماه بسیار پرشورتر از انتخابات گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا