شهرستان ها

اجرای بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه در شهرکرد

شهرکرد-رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در سال جاری حدود ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرکرد در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری صبح امروز پنج شنبه در نشست هم اندیشی با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرکرد مرکز استان می‌باشد و مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف مواجه است و از استاندار تقاضا داریم درصدی از اعتبارات استانی را به شهرکرد اختصاص دهند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: جاده دسترسی به کمربندی جنوبی از طریق اراضی شهرکیان یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهر است، لذا انتظار داریم در جهت تحقق و تکمیل این پروژه مهم مساعدت‌های لازم از سوی استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان صورت گیرد.

وی اظهار کرد: در سال جاری حدود ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرکرد در حال اجرا می‌باشد، که ضمن توزیع متوازن این پروژه‌ها در مناطق و محلات سطح شهر شهرکرد، سعی شده است مناطق کمتر توسعه یافته شهر از این پروژه‌ها سهم بیشتری داشته باشند.

حیدری ترافیک سطح شهر را یکی از معضلات مهم این شهر بیان کرد و گفت‌: برای رفع این مشکل از سال گذشته طرح جامع ترافیک تعریف و تصویب شده است که در سال جاری در حال اجرای می‌باشد.

در این نشست محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد نیز حضور داشت و در مورد مهم‌ترین موضوعات در ارتباط با عملکرد شهرداری گزارش داده و از استاندار خواستار بر تعامل، همکاری و همراهی همه مسئولان با مدیریت‌شهری و تأکید در خصوص رفع برخی مشکلات‌شهری با استفاده از اختیارات خود به آن‌ها کمک کنند، در این دیدار علاوه بر گزارش کوتاه رئیس شورا از عملکرد مدیریت‌شهری، به موضوعاتی از جمله مشکلات مهم مرتبط با برخی پروژه‌های شهری، پرداخته شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا