شهرستان ها

اسلام ناب استکبار را به چالش کشیده است/دروغ های دشمن

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اسلام ناب استکبار را به چالش کشیده است، گفت: دشمن همواره به دروغ حرف از دموکراسی در منطقه ما می زند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در همایش مسئولان و کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) اظهارکرد: اسلام و قرآن با همه دشمنی‌های کافران از ۱۴۰۰ قبل تاکنون حفظ شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه هر فرد باید نسبت به حفظ دین خود حساسیت داشته باشد، بیان کرد: خداوند اصل اسلام را حفظ می‌کند ولی حفظ دینداری در هر فرد در میانه آزمایش‌ها و … به عهده خود فرد است.

عبادی با اشاره به اینکه مشکلات امروز دنیای اسلام ریشه در تاریخ دارد، ادامه داد: دنیای زیر چکمه‌های استکبار در حال له شدن است که نمونه آن را در جنایت‌های اسرائیل در عزه مشاهده می‌کنیم ولی سیستم‌های حکومتی برخی کشورهای اسلامی نسبت به آن بی تفاوت هستند.

وی افزود: ۵۷ کشور به ظاهر اسلامی اگر در واقعیت به دنبال احکام اسلام بودند اسرائیل جرات نداشت که فلسطین را از نیم قرن گذشته تاکنون اشغال کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار دنیای اسلام را در بند خود می‌خواهد، یادآور شد: در این راستا باید با تأمل در تاریخ و مسائل روز بصیرت خود را افزایش دهیم و بدانیم اتفاقات امروز ریشه در گذشته دارد.

عبادی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در واقع یک کرامت بود، گفت: به راستی اگر در سال ۵۷ انقلاب به پیروزی نمی‌رسد، سرنوشت مردم و مسلمانان در قدرت طلبی لیبرال و کمونیسم چه می‌شد.

وی گفت: دشمن به دروغ حرف از دموکراسی می‌زند و می‌گوید تنها کشور آزاد و دارای دموکراسی در آسیا اسرائیل غاصب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اسلام ناب استکبار را به چالش کشیده و عطر آن به همه جهانیان رسیده است.

عبادی با بیان اینکه دولت سیزدهم و به ویژه شخص آیت الله رئیسی الگوی موفقی از دولت انقلابی را به نمایش گذاشت، یادآور شد: در ۵۰ روز آینده که رئیس جمهور جدید تعیین می‌شود باید با هشیاری و دقت معیارهای دینی و انقلابی را به جامعه عرضه کرده و در این زمینه مشورت بدهیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا