شهرستان ها

رصد دستگاه‌های استان تهران در حوزه اجرای مصوبه تغییر ساعت کاری

تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران بر ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرایی شدن مصوبه تغییر ساعت کاری تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در این حوزه رصد می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله شفیقی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن مصوبه تغییر ساعت کاری، اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و همچنین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، در خصوص حفظ پایداری شبکه سراسری برق و مصرف بهینه آن از امروز چهارشنبه ۱۶ خردادماه شاهد اجرایی شدن این مصوبه در تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی (موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری) استان تهران هستیم.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه طبق قانون، مصوبه تغییر ساعت کاری از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ بعد از ظهر، تا روز ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، گفت: توصیه اکید استانداری تهران، بر مدیریت بهینه مصرف برق، به منظور تداوم خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان است، لذا از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم ضمن اهتمام ویژه به این موضوع، اجرای مصوبه را به بهترین شکل ممکن در دستور کار داشته باشند.

شفیقی همچنین بر لزوم خاموش کردن تمامی دستگاه‌های سرمایشی از ساعت ۱۲ ظهر و تنظیم دمای محیط، تاکید کرد و افزود: طبق مصوبه، دستگاه‌ها باید به نحوی در مصرف برق مدیریت کنند که مصرف برق آنها در ساعات اداری ۳۰ درصد نسبت به دوره پایه سال قبل و همچنین ۶۰ درصد مصرف نیز پس از ساعت اداری، نسبت به همان روز کاهش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران بیان کرد: در خصوص موارد مطروحه در مصوبه ابلاغی، اعلام می‌کنیم که اجرای صحیح مصوبه به طور دقیق توسط بازرسان شرکت توزیع برق رصد و گزارشات میدانی ارائه خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا