شهرستان ها

صرف بیش از ۵۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه امنیت مرزبانی گلستان

سنگدوین- استاندار گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۵۲ میلیارد تومان در حوزه امنیت مرزبانی و کلانتری های استان اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر شنبه در مراسم افتتاح کلانتری ۱۲ سنگدوین توسعه زیرساخت‌های امنیت را از اولویت‌های استان دانست و اظهار کرد: تلاش داریم در مناطق کمتر برخوردار شاخص‌های امنیتی را ارتقا بخشیم.

وی اعتبارات مناطق کمتر برخوردار در ۳۳ ماه گذشته را ۷ برابر میانگین استان دانست و افزود: توجه به مناطق کمتر برخوردار و عدالت محوری از مهمترین برنامه‌های شهید آیت الله رئیسی بود که تمام برنامه‌های ما در همین راستا دنبال خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه فقر زدایی یکی از مهمترین برنامه‌های شهید جمهور بود، گفت: باتوجه به نگاه دولت سیزدهم پروژه‌های زیادی در استان به بهره برداری رسید و این اتفاق حتی در شهرهای کوچک هم رخ داده است.

زنگانه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌هایی که از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در مجموعه راهداری و پلیس راه استان صورت گرفته است امروز ما شاهد کاهش ۴۸ درصدی تصادفات و فوتی‌ها در استان هستیم.

وی یادآور شد: در استان گلستان ۹۵ نقطه حادثه خیز وجود داشت که از این تعداد ۴۸ نقطه ایمن سازی شد و سعی داریم مابقی هم تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۵۲ میلیارد تومان در حوزه امنیت مرزبانی و کلانتری‌های استان اعتبار در نظر گرفته شد، گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهوری به گلستان میزان ۲۰ میلیارد تومان مصوبه برای حوزه امنیت تعیین شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا