شهرستان ها

مسئولان به حل مشکلات باشگاه مس رفسنجان کمک کنند

کرمان- رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: مسئولین مس باید اهتمام لازم را جهت حل مشکلات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشند و به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رمضانی زاده پیش از ظهر سه شنبه در تمرینات تیم مس رفسنجان حضور یافت و ضمن خداقوت به بازیکنان، کادر فنی، مدیریت باشگاه و عوامل این تیم، برای نماینده شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد نیاز است تا مسئولان مس از این تیم حمایت‌های مالی داشته باشند.

رمضانی زاده بیان کرد: ساخت و تجهیز ورزشگاهی دارای استانداردهای لازم، با تلاش و زحمت و صرف هزینه‌های زیادی همراه بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان تاکید کرد: مسئولین مس باید اهتمام لازم را جهت حل مشکلات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشند و به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

رمضانی زاده بیان کرد: خوشحالیم که امسال تیم مس با ورود سرمربی جدید در نیم فصل دوم، در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی گفت: قطعاً این موفقیت نتیجه کار تیمی و همکاری همه بازیکنان وکادر فنی بوده است.

این مقام قضائی با تاکید بر اینکه این تیم متعلق به همه مردم رفسنجان است، خاطرنشان کرد: با همه توان و پتانسیل شهرستان در کنار تیم خواهیم بود تا انشالله شاهد صعود این تیم در رقابت‌های جام حذفی باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا